Idag var vi iväg till Knivsta för att försöka plocka hem ett till 1:a pris i LK 2. Jag tror att den gassande solen tog för mycket på honom. Pälsen… [Fortsätt läsa]
Kategori: Lydnad
Jag har alltid varit väldigt seriös i det jag gör. Både när det gäller hundarna och livet i allmänhet. Men den senaste tiden har jag börjat tänka om lite, speciellt… [Fortsätt läsa]
Idag har jag filmat när jag och Magic tränar fotposition med hjälp av en bok han står på med framtassarna. Magic har utvecklat en tendens att komma in snett i… [Fortsätt läsa]
Kan man träna inne istället Magic är inte alltför rastlös, men han såg så himla ledsen ut när jag gick ut med labbarna idag och inte fick följa med(pga skada,… [Fortsätt läsa]
Hej! Nu är vi hemma igen efter en rolig och avslappnande träning på klubben. Innan träningen tog jag en promenad där Magic såklart hittade en lerpöl att rulla sig och… [Fortsätt läsa]