Hej! Idag drillade jag Magic i slalom alá 2×2 metoden som vi båda nu för tiden ÄLSKAR att träna. Nu är vi 2-3 flyttningar ifrån ett rakt 4-pinnarsslalom Här är… [Fortsätt läsa]
Etikett: hund
Nu har jag ÄNTLIGEN kommit på vad jag ska träna Max att göra. Jag har ju honom inte som tävlingshund, så våra träningar är oftast otroligt planlösa och konstiga. Men… [Fortsätt läsa]