Idag är inte vilken dag som helst. Idag är det min diamant Magics födelsedag . Vi firar dagen med extra lång helt koppel-fri promenad, massvis med lek med såväl matte… [Fortsätt läsa]
Etikett: bilder
Varit ute och fotat årets julkort, men har svårt att bestämma mig om vilken/vilka jag jag ska använda. På bilderna poserar Magic och Charlie då Oskar och Max är bortresta… [Fortsätt läsa]
Min nya bakgrund till skrivbordet Okej, snön är ganska mysig Jag älskar snö i december till jul. Det som stör mig är att den kom liiite tidigt då jag bara… [Fortsätt läsa]
Idag packade jag ner systemkameran, en handfull med frolic och tre stycken överentusiastiska flockmedlemmar(Oskar bortrest med pappa över helgen) för att göra göra den obligatoriska ”höstfotograferingen”. Ni vet, den med… [Fortsätt läsa]
Hej! Nu är vi hemma igen efter en rolig och avslappnande träning på klubben. Innan träningen tog jag en promenad där Magic såklart hittade en lerpöl att rulla sig och… [Fortsätt läsa]